2015-2016 öğretim yılı yeni kayıt ve güz yarıyılı kayıt yenileme işlemleri sonra ermiş olup bu süreçte üniversitemiz tarafından kullanılmakta olan öğrenci bilgi sisteminden kaynaklanan teknik sorunlar yaşandığı görülmüştür.
Güncel olarak kullanmakta olduğumuz öğrenci bilgi sistemi ile ilgili olarak daha önceki dönemlerde gerek öğrencilerimizden gerekse de akademisyenlerimizden gelen eleştiriler doğrultusunda sistemin sorunları bilinmekte olup kurumumuza özgü bir öğrenci bilgi sisteminin geliştirilmesi çalışmaları başlatılmıştır.
Geliştirilmekte olan yeni öğrenci bilgi sistemi ile üniversitemizdeki öğrenci, akademisyen ve idari personellerimizin öğrenci işleri ile ilgili tüm işlemlerin daha sağlıklı, daha güvenilir ve daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmesi sağlanacaktır.
Sistem güncel yönetmelikler çerçevesinde Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile birlikte çalışılarak geliştirilmekte olup, güncel yönetmeliklere tamamen uyumlu şekilde tasarlanmaktadır.
Yeni öğrenci bilgi sistemimiz tamamen üniversitemiz bünyesinde ve üniversitemiz personeli tarafından geliştirileceğinden dolayı ileriki dönemlerde olabilecek yönetmelik değişikliklerine veya karşılaşılabilecek sorunlara hızlı bir şekilde cevap verebilecektir.