Duyuru - 1
Üniversitenin tüm birimleri Elektronik Belge Yönetim Sistemine (EBYS) geçtiğinden dolayı 2016 yılından itibaren BAP birimi tarafından yürütülen projeler kapsamında yapılacak tüm işlemler için (harcama ve avans talepleri, PTİ ödemeleri, Burs ödemeleri ve diğer talepler) verilecek dilekçelerin Rektörlük binası giriş katında bulunan Genel Evrak birimine teslim edilmesi gerekmektedir.
BAP Koordinasyon Birimi olarak, elden kesinlikle dilekçe alınmayacaktır.
TÜBİTAK Projeleri kapsamında Burs ödemeleri ile ilgili dilekçe ekinde Burslu Öğrenci Bilgi Formu, Nüfus Cüzdan Fotokopisi ve Öğrenci Belgesinin eklenmesi zorunludur.
Duyuru - 2
Birimimizce işlemleri yapılan tüm proje türlerinde (BAP, TÜBİTAK, SANTEZ, DPT vb.) BAP Koordinasyon birimine harcama talep dilekçesi ile başvuru yapılmadan ve işlemleri tamamlanmadan fatura kestirilmemesi önemle duyurulur.
Birimimizce işlem yapılmadan tarafımıza gönderilen fatura ve ödemeler dikkate alınmayacaktır.
Harcama talep dilekçelerinizi üniversitemiz genel evrak birimine iletebilirsiniz.
Duyuru - 3
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi’nce yürütülen BAP ve DPT projelerinde iş avanslarının süresi mevzuatları gereği 1 ay, TÜBİTAK ve SANTEZ projelerinde ise 2 aydır. Yolluk avansları ise görevlendirme tarihleri çerçevesinde mahsup edilmektedir.
Aldıkları avansın mahsubunu yapmayan avans mutemetleri, ilgili süreler içerisinde aldıkları avanslardan harcadığı tutarlara ilişkin belgeleri ödeme birimine vermek zorundadır. Alınan avansın mahsubunu yapmayan mutemetler hakkında ilgili mevzuatları gereği 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanun hükümleri uygulanır.
BAP Koordinasyon Birimi